sobota, 9 kwietnia 2011

-ZACZYNAMY.>!! xD

 ..Pierwszy raz pisze bloga .!! - maszz .!
 Będę tu opisywać moje dziwne, inne, chore ..itp dni .;D
Nikola to my friend : http://nikimyworld.blogspot.com/ ; ))
Mam siostre a to jej opis:
(xd)
Wygląda jak hipis, najczesciej można ją spotkać w czerwonych lub podartych spodniach. Jej brwi łączą się .; P
usta popękane i suche, a do czerwonych lub podartych spodni nosi szary lub pomarańczowy podkoszulek- top, czarna tunika lub rzadko piżama. Cierpi na chorobe "Samotna miłość".!!
Aha... myje się raz na dwa tygodnie, a bluzke zmienia po trzech.Najczęsciej mozna ją poznać po czarnych spodniach lub fryzurze hipisa. Jej BRZUCH jest większy od normalnego.
Jej symbol to TOST.! ; P
Dziwie się że jej farba z spodni nie schodzi .; ]
Wścieklizna. Nie oprze się Tostów musi jej jeść co 5min.
; )) Dariu nie obrażaj sięę .; }} xD masz tu twoja fotke .; PP


A :to ja :
Crazy ciacho  .!!; @
Dzisiaj przyszła do mnie niki i robilyśmy ciacho .;)
Nie dość żę masakrycznie wyszło to go robiłyśmy masakrycznie .; P
....Nawet dobre . ;]]...
O to one . :
 

3 komentarze:

  1. Ciacho było naj . ! . A ten opis dari mnie rozwala ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne ciasto ! Musiało być zajebiście pyszne . haha

    OdpowiedzUsuń